Poznajmy się

Nazywam się Monika Materkowska i jestem Wirtualną Asystentką. Studiowałam na wydziale Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu, ale to bankowość pochłonęła mnie na ostatnie 9 lat. Praca w jednym z największych banków w Polsce nauczyła mnie profesjonalnej obsługi klienta oraz wychodzenia naprzeciw jego oczekiwaniom. Zaczynałam od stanowisk asystenckich, kończąc na samodzielnym stanowisku sprzedażowym. Interesuję się marketingiem, a wiedzę na ten temat zdobyłam na podyplomowych studiach z zakresu Marketingu i Strategii Marketingowych.

Uwielbiam planować, organizować i potrafię skutecznie “ogarnąć” rzeczywistość.  Jestem konkretna, działam szybko, a “gaszenie pożarów” to moja specjalność. Dlatego wspieram przedsiębiorców, którzy mają wizję i zmieniają świat, ale nie mają wystarczająco  dużo czasu na bieżące sprawy swoich biznesów. 

Ukończyłam kurs Wirtualna Asystentka&Social Media Ninja organizowany przez Future Collars, który świetnie przygotował mnie do tego zawodu. Oczywiście nie poprzestaję tylko na nim, cały czas się szkolę, żeby zdobywać nowe umiejętności, a wszystko po to, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. 

Pracę Wirtualnej Asystentki traktuję jako życiowy projekt, dlatego możesz być pewny, że w powierzone zadania włożę 100% siebie. 

W wolnym czasie biegam, słucham muzyki i podcastów oraz cieszę się życiem rodzinnym.

Zapoznaj się z moją ofertą i już dziś zacznij ze mną współpracować. Zapraszam! 

Przewiń do góry