Nazywam się Monika Materkowska i jestem techniczną wirtualną asystentką. Studiowałam na wydziale Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu, ale to bankowość pochłonęła mnie na ponad 9 lat. Praca w jednym z największych banków w Polsce nauczyła mnie profesjonalnej obsługi klienta oraz wychodzenia naprzeciw jego oczekiwaniom. Zaczynałam od stanowisk asystenckich, kończąc na samodzielnym stanowisku sprzedażowym. Interesuję się digital marketingiem, a wiedzę na ten temat zdobyłam na podyplomowych studiach z zakresu Marketingu i Strategii Marketingowych.
Techniczne zawiłości biznesów online nie mają przede mną tajemnic. Wszelkie ustawienia, usprawnienia, aby „chodziło jak w szwajcarskim zegarku” to moja specjalność. Jestem konkretna, działam szybko i nie uznaję, że się czegoś nie da zrobić.
Ukończyłam kurs Wirtualna Asystentka&Social Media Ninja organizowany przez Future Collars, który świetnie przygotował mnie do tego zawodu. Oczywiście nie poprzestaję tylko na nim, cały czas się szkolę, żeby zdobywać nowe umiejętności, a wszystko po to, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Pracę Wirtualnej Asystentki traktuję jak życiowy projekt, dlatego możesz być pewny, że w powierzone zadania włożę 100% siebie.
A po pracy biegam, zasłuchuję się w podcastach oraz celebruję życie rodzinne.
Zapoznaj się z moją ofertą i już dziś zacznij ze mną współpracować. Zapraszam